Ofte stilte spørsmål
Les gjennom de vanligste spørsmålene rundt produkt, frakt og levering, retur og betaling. Finner du ikke svar på det du lurer på, Ta gjerne kontakt med oss på vår "Kontakt oss" side.
PRODUKT
Kortzip kler alle. Kortholderen har et lekent design for alle aldre og kjønn.
Nei. Kortzip er laget av aluminium og er meget robust.
Kortzip er en unisex kortholder. Det vil si at den passer like bra for kvinner og menn.
Vi jobber konstant med å ha nok produkter på lager. Grunnet høy pågang, hender det at noen av våre produkter selges ut. Følg med på produktsiden for forhåndsbestilling, eller forventet lagerdato.
FRAKT & LEVERING
Vi sender våre produkter fra Norge med Bring eller PostNord. Vi leverer innen 2-5 virkedager i hele Norge.
PS: Gjelder ikke forhåndsbestillinger.
Sporing er dessverre ikke tilgjengelig siden kortholderen sendes som brev på grunn av vekt.
Vi vil alltid forsøke å levere bestillingen din på en mest mulig effektiv måte. Det hender at bestillinger kommer i mer enn én forsendelse.
Hvis dette skjer, ikke få panikk, resten av bestillingen din kommer kort tid etterpå.
Vær oppmerksom på at det ikke er nødvendig å kontakte vår kundeservice i dette tilfellet. Men hvis du opplever betydelige forsinkelser, ta gjerne kontakt.
Forhåndsbestillinger betyr at du bestiller produktet før vi har fått det inn igjen på lager.
Produktet er altså på vei til vårt lager, og ikke klar for å leveres umiddelbart. Velger du å plassere en forhåndsbestilling, sikrer du deg produktet, men må beregne en lengre leveringstid.
På produktsiden når du plasserer en forhåndsbestilling, vil estimert sendingsdato være oppgitt. Så snart produktet er på lager igjen, vil vi sende ut din forhåndsbestilling.
RETUR
Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes.
- Du kan returnere varen i 30 dager etter den ble levert.
- Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.
- Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også.
For å returnere din bestilling, følg vår returside
PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.
Behandlingstiden vil varierere ut i fra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle din retur før den er ankommet vårt lager.
Når vi har mottatt returen din, vil behandlingstid variere fra 3-10 dager avhengig av pågang.
PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 3-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.
Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om at returen din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:
- Ordrenummeret ditt.
- Ditt navn og e-postadresse.
- Bevis på porto, for eksempel en kvittering.
Vi vil da prøve å løse saken ditt så raskt og effektivt som mulig.
Bytte er kun tilgjengelig dersom produktet du bytter til har samme salgspris som bestilt produkt.
Om ikke, tilbyr vi ikke bytte for øyeblikket. Hvis du ønsker et annet produkt, vennligst returner og plasser en ny bestilling.
Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og navn på personen du mottok gaven fra. Følg så vår returside.
Om ikke du har mulighet til å få tak i bestillingsnummer, kontakt oss med navn til personen som har bestilt hos oss, så skal vi prøve å hjelpe deg videre.
Vi tilbyr for øyeblikket ikke "gratis'" returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.
Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.
Kontakt vår kundesupport, så skal prøve å løse saken. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.
BETALING
Har du en rabattkode? Heldig! Det er ikke ofte vi deler ut rabattkoder. Du kan bruke koden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i "rabattkode"-delen og klikke på bruk.
Det er også verdt å merke seg at rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert, så ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.
Beklager å høre dette! Hvis du har fått en rabattkode og den ikke fungerer, vennligst ta kontakt med vår kundeservice som vil hjelpe deg.
Rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert og bestillinger er plassert.
Ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.
Du kan bruke rabattkoden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i "rabattkode"-delen og klikke på bruk.
Du kan bruke hvilken som helst av betalingstypene nedenfor for å betale bestillingen din.
- PayPal
- Visa
- Mastercard
- Apple Pay